29 maj 2010

Underbar födelsedag!


Jaha då blev man plötsligt ett år äldre över en natt ;)


Har haft en helt magisk födelsedag idag, fylld med garn och virkning! Är så skönt att slippa allt kalas-stress och bara få vara och ha trevligt med min härliga vän Cattis. Runt elva i förmiddags kom hon med sin strålande energi och vips blir man glad och positiv, tänk vad underbart det är med sådana människor som bara strålar!! Paket hade hon också med sig till mig och gissa vad som fanns i det! Jo garn givetvis!! 4 mjuka nystan i underbara färger (se bilden ovan). Dessutom hade hon vildsvinsstek med sig som sambon grillade i bitar och serverade med sallad, avokado-röra samt stekt bacon, broccoli och färska champinjoner! Behöver jag säga att det smakade himmelskt?

Besök gärna Cattis blogg och se vad hon gör, på bloggen Cattis Virkar!


Av någon anledning blir det inte så mycket virkat under våra virkdagar ihop för vi har så mycket annat att prata om och visa varandra men det gör ingenting, för det är sällskapet och tiden tillsammans som gör det magiskt! En del fick jag i alla fall gjort och det kan ni sedan nedanför, tyvärr kan jag inte berätta vad det ska bli ännu men det kommer senare ;)




Kom paket på posten igår också med en "present" jag köpt till mig själv :) Nämligen Mia Bengtssons andra bok! Ett MÅSTE att ha i bokhyllan för en virktokig som jag! Tack Mia för din lilla hälsning :D HÄR hittar ni hennes blogg!



Vill även tacka alla som grattat mig under dagen idag och igår! Ni är underbara och era ord gör mig så glad och rörd! Tack, tack och tack!!


4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas din dag har varit riktigt bra. Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att ha en födelsedag full med garn?! Ibland är det skönt att ha en lugn och mysig födelsedag. Måste bara fråga en sak, har du någon bild här på bloggen som är stor i storleken, eller e det bara min dator som har problem? Varje gång jag går in på din blogg så tar det en evighet innan den visas, och det händer bara här... Fortsatt trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
  3. Lät som en härlig födelsedag!Grattis i efterskott!!kram=)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen,

    Ja, visst var det en magisk dag igår, för oss. Det är bara hos er som jag skrattar så mycket och det gör så gott för själen, får nog komma dit lite oftare och skratta.

    Fiff: Det tar lång tid för mig med att komma in på kiisens blogg. Det beror mog på att hon har tre kolumner. Det är likadant för mig på en annans kompis blogg som oxå har många bilder i sina tre kulumner.

    Men vad gör det att det tar lång tid att komma in här... det är ju så underbart att vara här och bli full av inspiration.

    kramkram och tack för igår.

    SvaraRadera